Warning: include(css/style.css) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/naklap/public_html/templates/klape/index.php on line 54

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'css/style.css' for inclusion (include_path='.:/root/PEAR:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/naklap/public_html/templates/klape/index.php on line 54

h1 h1 h2

naklapskinacin.com/forum

Foto tjedna

<empty> <empty> <empty>
  Slide Show Pict
<empty> <empty> <empty>
FOTO by Voxpopulji

Slike: Večeri forumaša NKN

Red Baron

Split · Red Baron 25/10/07
Split · Red Baron 12/01/08
Zadar · Zara 02/02/08
Selce · Kantunić 01/03/08
Split · Talog 17/04/09

Mapa portala

MAPA PORTALA
Naslovnica
Recenzije CD-a: Sluša mi se klapa

dalmatinaDub

DALMATINA DUB

Autor: Dubravko Jagatić

Uvjerljivo najbolji projekt nastao u Hrvatskoj kada je u pitanju spoj dalmatinskog melosa s naglaskom na klapama i suvremene pop glazbe Bilo je nekoliko značajnih pokušaja nekolicine nadobudnih autora i isto toliko diskografa da dalmatinski melos inkorporiraju u suvremenu pop glazbu koja bi, kroz svoj specifičan glazbeni pristup s naglaskom na 'easy listeningu', prodrla i do publike širom svijeta. Međutim, malo tko je uspio u tom pokušaju. Krešimir Tomec i Marco Grabber su se projektom 'Dalmatian Dub' najviše približili toj ideji.

Tomec, nekadašnji basist grupe Cubismo, skladatelj, producent i vlasnik studija Attic, u Ljubljani se susreo s nekadašnjim slovenskim DJ-em, skladateljem i producentom Grabberom, te su ubrzo zaključili da su na istoj valnoj duljini, zbog čega je i nastao ovaj sjajan diskografski proizvod. Svakako valja pritom spomenuti da i jedan i drugi imaju debelo međunarodno iskustvo te neke projekte iza sebe koji im idu samo na čast. 'Dalmatian Dub' sadrži najmanje duba, ali nudi pregršt prekrasnih momenata za opuštanje uz glazbu kojoj se doista nema što prigovoriti. Znalački napravljen spoj dalmatinskih napjeva tradicionalnih pjesama i downtempo melodija nudi pravo bogatstvo okusa mediterana. Njih su dvojica uspjeli zvukom približiti sve čari Dalmacije, uključujući prirodu, iće, piće i nepresušno bogatstvo jedinstvene glazbene baštine. U tome im je svakako pripomogla ideja da angažiraju klapu Šufit koja se sjajno uklopila u njihove kreacije, iako su mogli, kao mnogi dosad, jednostavno semplirati postojeće klapske napjeve. Međutim, klapa Šufit legla je kao bevanda uz ribu s gradela.

Uz mnoštvo mandolina, sjetnih zvukova harmonike, sitnih prebiranja po žicama gitara, napjeva, odlično programiranih ritmova, ali i zvukova s dalmatinskih pjaca i kantuna, uz odlično skladanu downtempo podlogu, Tomec i Grabber stvarno su stvorili sjajnu glazbu koja će po svemu sudeći vrlo lako pronaći put na sve strane svijeta. Zna li se pritom da je svoje prste u svemu imao i Iztok Turk, koji potpisuje miksanje albuma, te da Garbber i Tomec stoje iza glazbe stvorene za projekt 'Kisha', 'Dalmatian Dub' je album za svaku preporuku, uz napomenu da nećete pogriješiti ako ga poklonite i najizbirljivijem prijatelju ili poslovnom partneru iz inozemstva koji još nikada nije bio na Jadranu i osjetio čari Dalmacije. Napokon smo dobili soundtrack za ljetovanje na Jadranu.

OSTALE RECENZIJE

MOLIMO VAS DA NASTUPE PROSLJEĐUJETE
NA MAIL: Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript

Klape = kulturno dobro!!

Prema odluci Ministarstva kulture klapsko pjevanje ima svojstvo nematerijalnog kulturnog dobra!
Download odluke (1.1 MB)

UNESCO

Recepti

------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------

ŽELJKO PERVAN "Izjava tjedna"
„…nekad moram plakati. Nije mi teško, sjetim se samo u kakvoj zemlji živim pa mi suze same krenu…“

Get the Flash Player to see this player.