Warning: include(css/style.css) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/naklap/public_html/templates/klape/index.php on line 54

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'css/style.css' for inclusion (include_path='.:/root/PEAR:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/naklap/public_html/templates/klape/index.php on line 54

h1 h1 h2

naklapskinacin.com/forum

Foto tjedna

<empty> <empty> <empty>
  Slide Show Pict
<empty> <empty> <empty>
FOTO by Voxpopulji

Slike: Večeri forumaša NKN

Red Baron

Split · Red Baron 25/10/07
Split · Red Baron 12/01/08
Zadar · Zara 02/02/08
Selce · Kantunić 01/03/08
Split · Talog 17/04/09

Mapa portala

MAPA PORTALA
Naslovnica
Recenzije CD-a: Sluša mi se klapa

ZAPIVAJ KLAPO MOJA – BEST OF KLAPE SVETI JURAJ-HRM

Već na prvom preslušavanju mastera nosača zvuka Zapivaj klapo moja – Najbolje od klape HRM „Sveti Juraj“, desetog po redu ove klape, koji nam nudi čak 22 pjesme od kojih tri nove, sve je bilo više nego jasno. Nije samo riječ o iznimnom klapskom albumu koji obiluje hitovima (primjerice Ruža crvena, Gdje si majko da me budiš, Kad te spomenem, U nedilja Ane - mali motorin, Pusti me majko…) nego projektu u kojem ništa nije prepušteno slučaju. Neuobičajno raznolik koncertni repertoar klape HRM „Sveti Juraj“ (izvorne klapske pjesme, novouglazbljene u ozračju izvornih, obrade populanih skladbi, duhovne i domoljubne pjesme), kvaliteta glazbovanja i pošteni odnos ovih vrijednih vokalista prema poslu kojim se bave nedvojbeno su iznjedrili antologijsko diskografsko ostvarenje na hrvatskoj klapskoj sceni. Tražiti bilo kakvu manu značilo bi od mrava ne vidjeti slona te istodobno u najmanju ruku biti zloban i neiskren. Stoga, na ovom ostvarenju iskrene čestitke klapi, njezinom umjetničkom voditelju prof. Mariju Božiću, izdavačkoj kući Scardona i uvaženom glazbeniku Nenadu Šiškovu koji potpisuje postmastering. Posebna kvaliteta klape HRM „Sveti Juraj“ koja je čini jedinstvenom jest u tome da uvijek može prirediti samostalni koncert sa skladbama iz bilo kojega od navedenih područja svoga iznimno bogatog repertoara. Ona nije osvojila srca širega slušateljstva i naklonost struke samo svojim besprijekornim i skladnim pjevom nego i dubokom proživljenošću svake skladbe koju izvodi. Ne možemo se oteti dojmu da su se sve kockice složenog mozaika djelovanja klape HRM „Sveti Juraj“ savršeno posložile: vrsni pjevači i solisti u svim dionicama, umjetnički voditelj akademski glazbenik prof. Mario Božić koji je istodobno vrsni obrađivač, aranžer, skladatelj i producent, iznimno sposobni organizacijski voditelj klape Marko Bralić, respektabilna izdavačka kuća Scardona s jasnom programskom koncepcijom, priznati skladatelji aranžeri i obrađivači, te sjajni suradnici mladi akademski glazbenici prof. Tonći Tranfić (glasovir) i prof. Marin Jerkunica (gitara).

Kao nekadašnjem umjetničkom voditelju klape HRM „Sveti Juraj“ jako dobro su mi poznate pjevačke i ljudske vrline njezinih članova i to je jedan od razloga zbog kojega sam u recenzijama dvaju njihovih nosača zvuka (Tebe tražim, Bože moj i Cvijet čežnje) sa sigurnošću mogao predvidjeti uspon ove klape na sam vrh klapske i svekolike hrvatske glazbene scene. Sva moja predviđanja su se ostvarila, a potvrda je stigla na sam blagdan Velike Gospe kad je u glazbenoj emisiji HTV-a Ritam tjedna objavljena upravo pristigla ekskluzivna vijest: pjesma Ružo crvena s istoimenog nosača zvuka klape HRM „Sveti Juraj“ u nakladi izdavačke kuće Scardona najemitiranija je pjesma na hrvatskim radio postajama u prvih šest mjeseci 2010. godine! Ljepšu čestitku i priznanje za svoju 10. obljetnicu djelovanja te zalog za budućnost ova vrijedna i samozatajna klapa nije mogla dobiti.

Mo. prof. Vladan Vuletin

Umjetnički ravnatelj festivala „Večeri dalmatinske pisme“  Kaštela

MOLIMO VAS DA NASTUPE PROSLJEĐUJETE
NA MAIL: Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript

Klape = kulturno dobro!!

Prema odluci Ministarstva kulture klapsko pjevanje ima svojstvo nematerijalnog kulturnog dobra!
Download odluke (1.1 MB)

UNESCO

Recepti

------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------

ŽELJKO PERVAN "Izjava tjedna"
„…nekad moram plakati. Nije mi teško, sjetim se samo u kakvoj zemlji živim pa mi suze same krenu…“

Get the Flash Player to see this player.